7 Aralık 2009 Pazartesi

Pikap Kullanan Kızın Çekiciliği


Bazı kızlar vardır; naiftir, narindir, hanım hanımcık gezer, çantasını omzuna değil koluna takar. Kürklü şeyler ve "ugg" giyer. Bir de diğer kızlar vardır; onlar taş gibidir, at gibidir, hayatın sillesini yemiş gibidir. İşte bu ikinci grup kızlardan en çekicisi pikap kullanan kızdır. Gözlemledim, izledim, hatta kestim. Öğrendim ki, en çekicisi onlar...

Araba kullanan kızın çekiciliği zaten başlı başına bir araştırma konusu iken, bir de pikap gibi ağır ve vites değiştirmesi zor bir araç kullanan kız beni benden almış, ömrümden ömür almıştır. Bunu Twilight filmindeki Bella kaşarı yüzünden öğrendim. Gay değilim ama, Bella'nın erkeksiliği hoşuma gitti. En azından her gün gördüğüm o kaşar tiki kızların etkisinden kurtulmamı sağladı. Peki niye böyle? Cevabı basit; sıkıldık. Erkeklerin arayışı olan o yumuşak ve pamuk gibi beden artık değişmeye ve farklı yerlere yönelmeye başladı.

Geçen Bakırköy Veliefendi Hipodromunun orda minibüs bekliyordum, yoldan bir kız geçti, pikabıyla. Ama geçmekle kalmadı, içerden bana baktı. İşte o an zaman durdu, film efekti gibiydi şerefsizim. Tak diye de vites değiştirmesin mi! Dizlerimin bağı çözüldü, sonra da bir an peşinden koşmayı düşündüm. İşte böyle etkiledi beni pikap kullanan kız. Artık bir kız arkadaşım olursa, ehliyeti olacak. Bir de bilek güreşi yapcam kendisiyle, gücünü ölçmek için.

Yaktın beni pikap kullanan kız.


Hiç yorum yok: