5 Şubat 2009 Perşembe

Ender Gelişen Osasuna Atakları







Bazılarınızın kulağına tanıdık gelebilir. Özellikle NtvSpor gibi kanallar maç özetleri sırasında "evet ender gelişen osasuna ataklarından biri" der. Ben bunu gittim okudum araştırdım. Lan harbiden bu adamlar vasat ve hemen her maçında ilginçtir böyle atakları var.


Bu takım özellikle ispanyanın devlerine karşı kaleciden forvete pası gelenek haline getirmiş. Bu ataklar ne zaman olsa büyük ihtimal tehlikeli ataklarla sonuçlanır. Forvetlerin durumu nice olur dedim kendi kendime. Adamın ayağına top bile değmiyor. Siz siz olun osasunada top koşturmuş! forvet almayın, ama kaleci alabilirsiniz. Futbolun içine ettiler...


yine enderleşti osasuna atakları

yine enderleşti osasuna atakları

zaten hep enderdi osasuna atakları

zaten hep enderdi osasuna atakları .

1 yorum:

Adsız dedi ki...

en iyisi bu diyorum ben...